Всі вчителі ФО дбають про безперервне підвищення та удосконалення свого професійного рівня, спрямовують свою роботу на пошук наукових новинок, створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання і виховання дітей, а головне – на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем. На засіданнях домінуючу увагу приділяли найактуальнішому питанню - педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.
Учителі постійно демонстрували використання у своїй роботі навичок володіння ІКТ: власних електронних продуктів – досвіду роботи, розробок уроків, демонстраційного матеріалу, використання готової електронної продукції в навчально-виховному процесі. Активно проводилися онлайн уроки за допомогою програми Zoom та на базі платформи Google-Meet, розроблялися тестові завдання з навчальних предметів на різних навчальних платформах (Google-Forma, На урок, Всеосвіта та ін.). Учителі готували міні-презентації до уроків та з досвіду роботи, доповіді, проводили відкриті уроки, виховні заходи, старанно виконували свої доручення.
Педагогічні працівники ФОП у 2021-2022 н.р. підвищували свій рівень кваліфікації за наступними темами:
- Забезпечення протидії булінгу в закладі освіти: юридичні аспекти і реалії життя (Коник Н.М.)
- Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному навчанні (Оноприюк Н.І.)
- Розвиток професійної компетентності вчителя-предметника в умовах модернізації змісту освіти (Майданник О.П.)
- Розвиток професійних компетентностей вчителів фізики і астрономії (Береза М.В.)
- Психологія підлітків: як вчителю обрати оптимальні механізми співпраці зі школярами (Майданик О.П.)
- Нова українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти (5 клас) (Дахно Л.О.)
- Розвиток природничих наук в контексті цифровізації (Майданник О.П.)
- Рівні серед рівних: інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами (Майданник О.П., Оноприюк Н.І.)
- Умови впровадження інклюзивного навчання (Дахно Л.О.)
- Безбар'єрна грамотність (Майданник О.П.)
- Базовий курс “Інтерактивне навчання" (Коник Н.М.)
- Базовий курс “Цифрові навички для вчителів” (Оноприюк Н.І.)
- Інклюзивна освіта в середній та старшій школі (Баглюк С.М.)
- Метод проектів в освітньому середовищі для дітей з особливими освітніми потребами: практично та ефективно (Баглюк С.М.)
- В очікуванні інституційного аудиту. шість лайфхаків для вчительства. (Коник Н.М.)
- Оцінюємо пізнавальну діяльність учнів в умовах інклюзивного навчання (Майданник О.П.)
- Реалізація інклюзії в закладі освіти. ІПР (створення, моніторинг динаміки розвитку учня з ООП) (Коник Н.М.)
Бажаємо не зупинятися на досягнутому!
Коментарі
Дописати коментар