Перейти до основного вмісту

Засідання № 2

Дата: 26.10.2022

Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet

Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/cnt-erxk-nuf

Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій в умовах дистанційного та змішаного навчання

Питання до обговорення:

1. Адаптація учнів 5-х та 10-х класів до навчання. Особливості викладання навчальних предметів в 5 та 10 класах. (презентаційні матеріали)

2.Підготовка до ЗНО, НМТ ( https://docs.google.com/document/d/1iQgc_jsu1BIZ5TtTJSEYjoJDFlorPvAm/edit?usp=sharing&ouid=113504656994884015087&rtpof=true&sd=true)

3.Обговорення та затвердження  завдань шкільних олімпіад з предметів природничого циклу. Планування проведення предметних тижнів.

4. Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів природничого циклу через використання дистанційних технологій. (Більше інформації можна знайти за покликанням https://www.google.com/url?q=https://teach-hub.com/%23section-57&sa=D&source=docs&ust=1666777610296510&usg=AOvVaw1dHevkyd1hiyAMnhXDKzRF)

5.Організація і підготовка робіт на Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт МАН (https://drive.google.com/drive/folders/1dRS5jZWHL8noXPFv2rza6da2zUrEnykl?usp=sharing)

Завдання:

1.  Провести І етап учнівських олімпіад з дисциплін природничого циклу дистанційно;

2.  Скласти плани роботи з обдарованими здобувачами освіти;

3.  Підготувати здобувачів освіти до  онлайн участі у ІІ етапі учнівських олімпіад з базових дисциплін.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)