Перейти до основного вмісту

ІІІ засідання ФОП

Дата проведення: 9 квітня 2024 рік
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/usa-twyh-xhy
ТЕМА: ”Розвиток професійних компетентностей
 педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів” 



План роботи
1. Продовження впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти. (Оксана Чепурнова)
Заходи:
  • У рамках фестивалю «STEM-весна – 2024» буде проведено STEAM-турнір з метою реалізації концептуальних засад STEMосвіти, впровадження STEАM-орієнтованого підходу в освітній процес, розвитку у здобувачів освіти системного мислення, формування навичок роботи в команді та застосування набутих теоретичних знань з природничих наук у практичній діяльності.
Для організації та проведення STEAM-турніру дистанційно:
 до 10.04.2024 (включно) педагог-наставник закладу освіти об’єднує здобувачів освіти 7-9 класів у змішані вікові команди по 4-5 осіб та реєструє їх за покликанням: https://forms.office.com/e/89iZXLbrdx;
 до 17.04.2024 (включно) на зареєстровану е-пошту надсилається кейс навчально-методичних матеріалів: рекомендації щодо організації та проведення турніру, завдання, порядок оцінювання виконання завдань;
 17.04. – 30.04.2024 проводиться турнір в закладі освіти та за результатами педагог-наставник розміщує пост з фото/відеозвітом у групі Facebook ІМЗО STEM-освіта з активним хештегом #STEAMтурнір.

  •  Всеукраїнського змагання «STEAM HOUSE». На виконання наказу Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 01.03.2024 № 21/03-12, з метою реалізації концептуальних засад STEM-освіти, виявлення творчого і винахідницького потенціалу здобувачів освіти, формування компетентностей, необхідних для подальшої проєктної, дослідно-експериментальної, конструкторської діяльності, а також надання молоді підтримки у виборі професій STEM-спрямування, проводиться Всеукраїнське змагання «STEAM HOUSE».
  • Організація декади  екологічного виховання з 15.04. по 26.04.2024 р. 
2. Роль предметів природничого циклу в формуванні ключових компетентностей здобувачів освіти під час дистанційного та змішаного навчання (Оксана Майданник, Світлана Пиптя). 
Інформація :
3. Майстер-клас з власного досвіду педагогів ФОП (Наталія Голинська, Тетяна Дорошко)
  • Фестиваль освітян Олександрівщини «Майстри педагогічної справи презентують». Проводиться з метою задоволення потреб у професійній самореалізації працівників освіти, обміну ефективним педагогічним досвідом та створення умов для співпраці, методичних і педагогічних працівників, які розробляють та запроваджують педагогічні інновації. (Для участі у Фестивалі учасник до 29 лютого 2024 року має пройти електронну реєстрацію за посиланням: https://forms.gle/2hbBUxhFifaRidNz7 та представити опис сутності та досвіду застосування власних інноваційних освітніх технологій, методів, форм та моделей організації освітнього процесу тощо.)
  • Конкурс “Майстерка”
  • https://docs.google.com/presentation/d/1NRRb1LKn3sZvgq3AM7JT5vBYba7XvNdY9ByZk4wPHCA/edit?usp=sharing
    Протокол №3


    Коментарі

    Популярні дописи з цього блогу

    Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

    Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр

    Аналіз роботи МО

               На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)