Дата проведення: 9 квітня 2024 рік
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/usa-twyh-xhy
ТЕМА: ”Розвиток професійних компетентностей
педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів”
1. Продовження впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти. (Оксана Чепурнова)
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/usa-twyh-xhy
ТЕМА: ”Розвиток професійних компетентностей
педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів”
Заходи:
- У рамках фестивалю «STEM-весна – 2024» буде проведено STEAM-турнір з метою реалізації концептуальних засад STEMосвіти, впровадження STEАM-орієнтованого підходу в освітній процес, розвитку у здобувачів освіти системного мислення, формування навичок роботи в команді та застосування набутих теоретичних знань з природничих наук у практичній діяльності.
Для організації та проведення STEAM-турніру дистанційно:
до 10.04.2024 (включно) педагог-наставник закладу освіти об’єднує здобувачів освіти 7-9 класів у змішані вікові команди по 4-5 осіб та реєструє їх за покликанням: https://forms.office.com/e/89iZXLbrdx;
до 17.04.2024 (включно) на зареєстровану е-пошту надсилається кейс навчально-методичних матеріалів: рекомендації щодо організації та проведення турніру, завдання, порядок оцінювання виконання завдань;
17.04. – 30.04.2024 проводиться турнір в закладі освіти та за результатами педагог-наставник розміщує пост з фото/відеозвітом у групі Facebook ІМЗО STEM-освіта з активним хештегом #STEAMтурнір.
- Всеукраїнського змагання «STEAM HOUSE». На виконання наказу Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 01.03.2024 № 21/03-12, з метою реалізації концептуальних засад STEM-освіти, виявлення творчого і винахідницького потенціалу здобувачів освіти, формування компетентностей, необхідних для подальшої проєктної, дослідно-експериментальної, конструкторської діяльності, а також надання молоді підтримки у виборі професій STEM-спрямування, проводиться Всеукраїнське змагання «STEAM HOUSE».
- Організація декади екологічного виховання з 15.04. по 26.04.2024 р.
2. Роль предметів природничого циклу в формуванні ключових компетентностей здобувачів освіти під час дистанційного та змішаного навчання (Оксана Майданник, Світлана Пиптя).
Інформація :
- Нова українська школа: використання цифрових інструментів для організації сучасного освітнього процесу та розвитку ключових компетентностей. Оглядовий посібник. / уклад. О.В. Литвиненко. (У посібнику представлені різні типи цифрових ресурсів для використання у сучасному освітньому процесі та надається їх чіткий огляд. Розкривається інформація щодо застосування цифрових ресурсів у сучасному і цифровому суспільстві. Оглядовий посібник дає зрозуміти сутність цифрових ресурсів, їх значення та можливості в різних аспектах життя: від освіти та розваг до бізнесу та наукових досліджень. Видання рекомендовано педагогічним працівникам закладів освіти.)
- Штучний інтелект в освітньому процесі (https://youtu.be/Vs2A0EYjyIA?si=0zasQKdU900vPYpK);
- Переваги використання ШІ для створення презентацій (https://www.canva.com/design/DAGBQFx6mGE/7BIPOH8fyRarfKf6AcFA3g/view)
- Розробки педагогів ФОП за допомогою Gamma Арр сервісу: https://gamma.app/docs/-v63xhyuj4p6mu1h?mode=doc, https://obiohimik.blogspot.com/2024/04/gamma.html;
- Короткий посібник із використання ChatGPT для вчителів. (Він навчить інтегрувати ChatGPT у викладання та максимально використовувати його можливості. Автор посібника — Ендрю Герфт).
- Покликання на додаток ChatGPT https://play.google.com/store/apps/details?id=com.openai.chatgpt.
3. Майстер-клас з власного досвіду педагогів ФОП (Наталія Голинська, Тетяна Дорошко)
Протокол №3
- Фестиваль освітян Олександрівщини «Майстри педагогічної справи презентують». Проводиться з метою задоволення потреб у професійній самореалізації працівників освіти, обміну ефективним педагогічним досвідом та створення умов для співпраці, методичних і педагогічних працівників, які розробляють та запроваджують педагогічні інновації. (Для участі у Фестивалі учасник до 29 лютого 2024 року має пройти електронну реєстрацію за посиланням: https://forms.gle/2hbBUxhFifaRidNz7 та представити опис сутності та досвіду застосування власних інноваційних освітніх технологій, методів, форм та моделей організації освітнього процесу тощо.)
- Конкурс “Майстерка” https://docs.google.com/presentation/d/1NRRb1LKn3sZvgq3AM7JT5vBYba7XvNdY9ByZk4wPHCA/edit?usp=sharing
- 4.Підсумки проведення ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських шкільних олімпіад, учнівських конкурсів https://docs.google.com/document/d/1bjhYjrM0RN9jymZK0pWTkxWaYjJl03GQI8lmZ-oEsbk/edit?usp=sharing
Коментарі
Дописати коментар