Перейти до основного вмісту

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр



На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога, бо саме під час засідань методичних об'єднань, навичок самоаналізу своєї діяльності, що сприяє активізації й прискоренню процесу удосконалення педагогічної майстерності вчителя, відбувається педагогічне зростання вчителя.
Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в учнів. Учителі працювали над пошуком нових ефективних форм проведення групової та індивідуальної роботи.
У 2019-2020 навчальному році розпочато атестацію учителів фізики Коник Н,М. Та Береза М.В..
Спостерігається позитивна динаміка результатів, що вказує на зростання професіоналізму вчителів і вдосконалення педагогічної майстерності.
У системі роботи школи - проведення олімпіад, що сприяють виявленню обдарованих дітей. Переможці шкільних етапів олімпіад беруть участь у районних та обласних олімпіадах. Навчальну діяльність учнів вчителі МО природничо- математичного циклу організовують таким чином, щоб вона була засобом їх професійної орієнтації та соціалізації. Саме тому надзвичайно актуальним у роботі є перехід від репродуктивних методів навчання до дослідницьких. Вчителі намагаються захопити учнів роботою науково-дослідного характеру. Так в 2019-2020 н.р. участь в ІІ Всеукраїнському етапі МАН з фізики прийняли участь учні 10 класу Драган Максим, Щербина Ростислав (учитель Коник Н.М) та Дмитрук Ян (учитель Береза М.В.); з інформатики Голуб Денис (учитель Дахно Л.О.)
За звітній період збільшилася кількість дітей, які беруть участь у заходах школи, що вимагають певного інтелектуального рівня.
Переможців та учасників II  етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, конкурсів підготували:
переможців (1-3 місця) II етапу:
  • з біології - 4 місця (учителі Пиптя С.П., Майданник О.П.)
  • з математики — 5 місць (учителі Баглюк С.М., Береза М.В., Дахно Л.О.)
  • з фізики - 4 місця (учителі Коник Н.М., Береза М.В.)
  • з хімії — 2 місця (учитель Майданник О.П.)
  • з астрономії — 2 місця (учитель Коник Н.М.)
  • з географії — 2 місця (учитель Яворський М.Д.)
  • з екології 2 місця (учителі Пиптя С.П., Майданник О.П.)
Учні школи прийняли активну участь у природничих конкурсах:
  • 18 учнів у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня»оординатор - учитель фізики Береза М.В.)
  • 25 учні взяли участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» (координатор - учитель математики Береза М.В.)
  • 10 учнів у Міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Геліантус» (координатор - учитель біології Майданник О.П.)
Основні завдання МО на 2019-2020 навчальний рік ІІ семестр:
    1. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи, засідання МО.
    2. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо- математичного циклу шляхом провадження STEM технологій.
    3. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.
    4. Поглиблювати знання з ряду предметів (біологія, хімія, фізика, математика, інформатика), залучаючи учнів до олімпіад, конкурсів, науково-дослідницьких робіт.
    5. Системно вивчати і оволодівати сучасними методами інноваційних технологій в науково-дослідницькій і проектній діяльності.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)