Перейти до основного вмісту

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя.
Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.
           Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)
          У 2018-2019 н. р. було проведено 4 засідань МО, на яких було заслухано вчителів з доповідями по самоосвіті; з досвіду роботи вчителів, обговорено питання про участь та результативність в олімпіадах, МАН, конкурсах; про підготовку та проведення ДПА, ЗНО.                 

 Надзвичайно актуальним у роботі є перехід від репродуктивних методів навчання до дослідницьких. Вчителі намагаються захопити учнів роботою науково-дослідного характеру. Так в 2018-2019 н.р.  в ІІІ Всеукраїнському етапі МАН з математики стали лауреатами учень 10 класу Під'япольський Андрій (учитель Баглюк С.М.), з хімії - учениця 9-А класу Васільченко Каріна (учитель Майданник О.П.), а з фізики учень 9-А класу Дмитрук Ян посів ІІ місце  (учитель Береза М.В.)


У конкурсі з інформаційних технологій для дітей та молоді «ІТalent» учень 8 класу Денис Голуб здобув ІІ місце у номінації "Веб розробка "Шкільний сайт"(учитель Дахно Л.О.)

У Конкурсі комп’ютерних технологій «МИ — ДІТИ ГАЛАКТИКИ» учень 8 класу Денис Голуб здобув І місце,  а учениця 10 класу крикун Надія - ІІ місце. (учитель Дахно Л.О.)
 Учень 10 класу Торбенко Андрій став призером (ІІ місце) обласного конкурсу «Вчимось досліджувати та охороняти природу» у номінації «Охорона здоров’я» та був нагородженний Дипломами управління освіти, науки, молоді та спорту облдержадміністрації та кубком. (учитель Майданник О.П.)

          За звітній період збільшилася кількість дітей, які беруть участь у заходах школи, що вимагають певного інтелектуального рівня. 
Переможців та учасників II та III етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, конкурсів підготували:
переможців II етапу: 
з біології -5 здобувачів освіти
з математики - 6  
з фізики - 6
з хімії - 5
з астрономії -3
з географії - 2
з економіки - 5
з інформатики - 4 + 2 (інф. технології)
з екології - 3
Всього: 41 здобувач освіти
Діти школи прийняли активну участь у природничих конкурсах:
70 школярів у Міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Колосок» (координатор - учитель Майданник О.П..), 8 дітей у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня» (координатор - учитель Береза М.В.),  60 здобувачів освіти взяли участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» (координатор - учитель математики Буханова І.А.),  35 учнів у Міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Геліантус» (координатор - учитель Майданник О.П.). 


Основні завдання МО на 2019-2020 навчальний рік.


1. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО та  вдосконалювати якість викладання предметів природничо- математичного циклу шляхом поглиблення бази інформальної освіти.

2. Працювати над поповненням навчально-методичного, матеріальнотехнічного, інформаційно-довідкового забезпечення кабінетів природничоматематичного циклу.

3. Виявлення, узагальнення та розповсюдження досвіду творчо працюючих педагогів. Формування освітнього середовища та створення банку даних компетентісних завдань для роботи з обдарованими дітьми на базі новітніх освітніх платформ.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр