Перейти до основного вмісту

План засідань ШМО природничо-математичного циклу у 2020-2021 н.р.

Тематика засідань шкільного   фахового осередку педагогів природничо-математичного циклу
І засідання
Дата проведення: серпень 2020 року
Тема: Організація освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році
Мета: проаналізувати діяльність методичного об’єднання вчителів предметів природничо-математичного циклу за 2019/2020 навчальний рік та визначити пріоритетні напрямки роботи у поточному навчальному році.
Форма проведення: онлайн-звіт, інформація, презентація.

Зміст роботи
1. Аналіз роботи МО за 2019-2020 н.р.
2. Вивчення нормативно-інформаційної документації і методичних листів з питань викладання предметів природничих дисциплін у 2020/2021 навчальному році.
3. Представлення, обговорення та погодження календарних планів із предметів природничо-математичного циклу на 2020/2021 навчальний рік. 
4. Нова українська школа - це простір освітніх можливостей. (ПОСТАНОВА від 30 вересня 2020 р. N 8985). 
5. Організація безпеки життєдіяльності учнів на уроках природничо-математичних дисциплін (Лист Міністерства освіти і науки України від 17.07.2013 №1/9-498 «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питання розроблення інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в кабінетах природничо-математичного напряму»).
6. Обговорення і затвердження плану МО на 2020-2021 н.р. 
7.Оголошення про початок реєстрації на VII Міжнародну природознавчу гру «Геліантус» для учнів 1-11 класів.
ІІ засідання
Дата проведення  жовтень 2020 року
Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження STEM -освіти .
Мета:
– розглянути головні засади та особливості сучасних педагогічних технологій;
– охарактеризувати шляхи впровадження інноваційних технологій навчання;
– розширити знання вчителів про реалізацію компетентності підходу під час вивчення дисциплін.
Форма проведення: онлайн-конференція, презентація, інформація.


Зміст роботи
1. Сучасні педагогічні технології. Змішане навчання. 
2. Формування ключових компетентностей на уроках природничо-математичного циклу.
3. Відео-конференція «Банк інновацій»
4. Про підготовку до проведення предметних тижнів природничо-математичного циклу
5.Підготовка до проведення проведення І та ІІ туру Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. 
ІІІ засідання
Дата проведення: березень 2021 року
Тема: Необхідність та формування дистанційного навчання. 
Мета:
– визначити особливості уроків із застосуванням дистанційного навчання;
– розширити знання вчителів про способи, прийоми і форми навчання, що підвищують пізнавальний інтерес учнів;
– використання методики змішаного навчання під час навчально-виховного процесу (обмін досвідом)
Форма проведення: усний журнал, онлайн-тренінг, інформація.

Зміст роботи
1. Особливості проведення дистанційних уроків; використання різноманітних інтерактивних платформ.
2. Впровадження інноваційних методів та форм в навчальний процес. Практикум «Я роблю так це»  (обмін досвідом)
3. Аналіз результатів І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з природничих предметів. 
4. Організація активної підготовки здобувачів освіти 11 класу до ЗНО у 2020-2021 н.р.
ІV засідання
Дата проведення – травень 2021 року
Тема: Підсумкове засідання
Мета:
– проаналізувати роботу шкільного методичного об’єднання природничо- математичного циклу за 2020-2021 навчальний рік та окреслити завдання на 2021-2022 навчальний рік;
– заслухати творчі звіти вчителів з питань самоосвіти.
Форма проведення: онлайн-інформація, повідомлення, звіт.

Зміст роботи
1. Освітній орієнтир – навчальна програма (аналіз стану виконання навчальних програм).
2. Успішність  здобувачів освіти з предметів природничого-математичного циклу за 2020/2021 навчальний рік 
3.Внесення пропозицій щодо удосконалення організації роботи методичного об’єднання та до проекту плану роботи закладу на 2021/2022 н.р.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)