Перейти до основного вмісту

Учитель на хвилі новаторства - успішний учитель!

16 лютого 2021 року в Олександрівській школі І-ІІІ ст 1 відбулося чергове засідання фахового осередку педагогів природничо-математичного циклу.  Свій досвід використання цифрових інструментів на уроках продемонстрували Л.О. Дахно учитель математики, інформатики та О.П. Майданник вчитель хімії, біології. 

Цікавими та оригінальними були виступи  кожного учителя, адже на сьогоднішній день зацікавити дітей до вивчення своїх дисципліни стає дедалі важче, а в пріоритеті - конкурентоспроможна особистість -  випускник школи.

Впровадження цифрових технологій в освітній процес є однією з найбільш важливих тенденцій розвитку освіти. Вони сприяють його інтенсифікації, збільшують швидкість та якість сприйняття, розуміння та засвоєння знань учнями. Процес навчання стає більш мобільним, диференційованим та індивідуальним. Так, використання на уроках дослідницько-пошукової роботи, методу проектів, розвивальних навчальних ігор із застосуванням цифрових технологій, сприяє кращому засвоєнню інформації, бажанню вчитися, створенню нових освітніх продуктів. При цьому технології не замінюють вчителя, а доповнюють його. Таким урокам властиві адаптивність, керованість, інтерактивність, поєднання індивідуальної та групової роботи, відсутність часової обмеженості навчання.


Цифрові технології створюють учителю нові можливості, дозволяючи разом із учнем отримувати задоволення від захоплюючого процесу спілкування та пізнання. Вони сприяють автоматизації більшої частини роботи педагога, вивільняючи людський ресурс на пошук, спілкування, індивідуальну роботу з учнями, уможливлюють отримання моментального зворотнього зв’язку, покращують ефективність управління освітнім процесом та освітою в цілому.


Особливу увагу, зазначили учителі, приділяють зв'язку навчального матеріалу  із буденним життям, майбутнім ЗНО та практичними навичками здобувачів освіти. 


Головним завданням у роботі вчителя, не відстаючи від реаліїв прогресу суспільства, вміти навчати дітей та самим навчатися.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)