Дата: 25.01.2023
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vme-zxoz-tme
Тема: Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей
педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів
Питання до обговорення:
1. Впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти
2. Впровадження інноваційних технологій у сучасній школі. Скарбничка цифрових інструментів педагогів ФОП
3. Роль предметів природничого циклу в формуванні ключових компетентностей здобувачів освіти під час дистанційного та змішаного навчання в умовах умовах відсутності постійного електропостачання
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vme-zxoz-tme
Тема: Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей
педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів
Питання до обговорення:
1. Впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти
- Онлайнові інструменти реалізації STEM-STEAM-STREAM-освіти: http://koippo.kr.ua/drukovana-produktsiya/2019/onlajnovi-instrumenty-realizatsiyi-stem-steam-stream-osvity.html. Мета даного видання – сприяти оснащенню вчителів відповідними навичками та розумінням STEM для ефективного використання елементів STEM-освіти у власній педагогічній практиці. Каталог містить понад 100 релевантних, якісних та найсучасніших онлайнових інструмента )
2. Впровадження інноваційних технологій у сучасній школі. Скарбничка цифрових інструментів педагогів ФОП
- З переліком активних покликань на авторські розробки педагогів фахового осередку природничих дисциплін можна ознайомитися за покликанням https://docs.google.com/document/d/1nSrcpwzmYdU0-Fd7kbwODuI4M4cwxqTCZEGWTS-YQ_0/edit?usp=sharing)
3. Роль предметів природничого циклу в формуванні ключових компетентностей здобувачів освіти під час дистанційного та змішаного навчання в умовах умовах відсутності постійного електропостачання
- Освіта України в умовах воєнного стану. Інноваційна та проєктна діяльність: Науково-методичний збірник: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/serpneva-konferencia/2022/Mizhn.serpn.ped.nauk-prakt.konferentsiya/Nauk-metod.zbirnyk-Osv.Ukrayiny.v.umovakh.voyennoho.stanu-%20Innovatsiyna.ta.proyektna.diyalnist.pdf У науково-методичному збірнику розкрито структуру, основні тенденції та особливості форм та методів активізації інноваційної діяльності закладів освіти, розглядаються актуальні питання організації та управління інноваційною та проєктною діяльністю в закладах освіти. Матеріали потребують вивчення, глибокого аналізу щодо впровадження в умовах воєнного стану. Видання адресоване керівникам закладів загальної середньої освіти, педагогічним, науково-педагогічним працівникам закладів вищої педагогічної освіти, структурних підрозділів післядипломної педагогічної освіти.
- Інформація для освітян в умовах воєнного стану від комунального закладу “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського” http://koippo.kr.ua/informatsiya-dlya-svityan-v-umovah-voyennogo-stanu
Завдання:
1. Використовувати в навчальному процесі нові технології форм взаємодії, спрямовані на розвиток свідомості учня, підвищення ефективності і якості освіти в умовах воєнного стану.
2.Приділяти належну увагу мотивації навчальної діяльності учнів та розуміння ними вивченого, опираючись на доступність навчального матеріалу.
2.Приділяти належну увагу мотивації навчальної діяльності учнів та розуміння ними вивченого, опираючись на доступність навчального матеріалу.
Коментарі
Дописати коментар