Перейти до основного вмісту

Скарбничка цифрових інструментів педагогів ФОП

 Перелік активних покликань на авторські розробки педагогів фахового осередку природничих дисциплін 



  • Євгенія Анатоліївна Петренко для організації освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання використовує такі сервіси та програми: https://theteacherpetrenkojane.blogspot.com/p/blog-page_21.html
Вправи, які були розроблені:
https://www.jigsawplanet.com/jane19?viewas=2875fb579dbb
https://learningapps.org/display?v=pwj5u1q6j22
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1486ff9eae5f
  • Наталія Петрівна Воєводіна активно використовує інтерактивні вправи learningapps на уроці та під час підготовки до ЗНО. Дані вправи дають можливість засвоїти матеріал. http://npvoevodina.blogspot.com/search/label/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%20%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8
  • Інна Сергіївна Криворучко для перевірки і вдосконалення вивчених тем використовує ігри-вікторини. Наприклад, при вивченні теми: «Атмосфера» в 6 класі, використовувала «Атмосферний калейдоскоп». В основі лежать запитання, на які мають відповісти окремі учні чи можливо команди. Урок - вікторина має характер змагання! https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQJ7CHIYXuik80aPWVygYAvB0omrI3JMsHTMvQlEnpL5A1tsRnKKW3haQe7lyyGtw/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.p17 
  • Юлія Володимирівна Самородченко активно використовує тести, які створені на базі онлайн-ресурсу "На урок". Їх можна використовувати під час закріплення вивченого матеріалу чи перевірки знань. Її учням дуже подобаються такі тести, особливо, коли відразу показується правильна відповідь. Такі тести дозволено виконувати не один раз, щоб вони таким чином читали і запам'ятовували хоч щось, тому їх люблять і виконують навіть учні, які лінуються читати підручник.http://yuliyasamorodchenko.blogspot.com/2023/01/blog-post_24.html?m=1
  • Оксана Петрівна Чепурнова застосовує у своїй практиці власні навчальні відео https://youtube.com/@user-hw5wx8cn2o
  • Наталія Олександрівна Голинська використовує Google Forms у різних класах через наступні переваги: 1) адаптивність — створення, редагування та перегляд матеріалів доступні на будь-яких девайсах; 2) доступність — перебуваючи в будь-якому місці та в будь-який час, учень може працювати з сервісом. Зберігаються Google Forms для опитування на Google Диску; 3) простота використання — легко й зручно працювати на всіх етапах, від створення до заповнення респондентами; 4)зручність аналізу — після заповнення форм інформація автоматично обчислюється додатком, і можна отримати готову статистику відповідей. https://ngolinska.blogspot.com/p/blog-page_24.html
  • Алла Дмитрівна Діброва застосовує у своїй практиці власні навчальні відео та графічний планшет https://youtube.com/@user-mg9fj4zo7f
  • Наталія Іванівна Оноприюк використовує онлайн-тести, щоб урізноманітнити навчальний процес, зробити його цікавим та не буденним. Діти прагнуть якомога швидше дізнатися яку оцінку отримали за виконану роботу. Тести дають змогу швидко перевірити знання дітей у будь-який час. Учні бачать чого вони навчилися і чого їм ще треба навчитися на своїх уроках використовує власні тести створені у google формі та розроблені на платформі на урокі”. https://sites.google.com/view/onopriuk/%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96-%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8
  • Оксана Петрівна Майданник використовує інструменти для взаємодії, наприклад, онлайн-дошки Padlet та jamboard, як одні із найуніверсальніших ресурсів для спільної роботи вчителів та учнів. https://obiohimik.blogspot.com/p/10.html

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)