Перейти до основного вмісту

Підведення підсумків (аналіз роботи ФО за 2022-2023 навчальний рік)

Професійні здобутки вчителів: 

  • засвоїли практичні рекомендації проведення психологічної хвилинки для учнів різного віку під час онлайн-навчання; 
  • розвивали ключові компетентності вчителя-предметника в умовах модернізації змісту освіти; 
  • пізнали дистанційний та змішаний формат навчання; 
  • досконало оволоділи курсом "Дивись під ноги, дивись куди йдеш"; 
  • ознайомилися з інфографікою і різноманітними засобами візуалізації в навчальному процесі; 
  • оволоділи цифровою грамотністю та онлайн-ресурсами для розвитку творчої активності учнів; 
  • отримали сертифікати за підготовку учасників олімпіади на сайті "На урок"; 
  • практикують мовний менеджмент в освіті та апробують комунікативні стратегії; 
  • виховують позитивну самооцінку та розвивають учнів під час уроків.


Новітні технології, ресурси, якими педагоги оволоділи у 2022-2023 н.р.: 
1. Складання тестів на різних освітніх платформах, використання ігрових платформ. 
2. Використання онлайн інструменту Classroomscreen. 
3. Працювали з сервісом Mozaik та Canva. 
4. Використання графічного планшета під час дистанційного навчання. 
5. Впроваджували цифрові інструменти Google : Google Клас, Jamboard , Google for education, сервіс Meet. 

Результативність учнів з фахового предмету (конкурси, олімпіади у 2022-2023 н.р.):
  • У Голинської Наталії Олександрівни: Олімпіада з географії - 3 місце 9 клас; 3 місце 11 клас Олімпіада з економіки 1 місце 9 клас; 2 місце 11 клас. Обласна олімпіада з економіки - 3 місце 9 клас Переможці та учасники інтерактивної Олімпіада 2023 зима на сайті "На урок". 
  • У Воєводіної Наталії Петрівни: Районні олімпіади - 8 призових місць; обласна олімпіада з географії - 2 місце (Воєводін В.); Воєводін В. учасник IV етапу олімпіади з географії.
  • У Діброви Алли Дмитрівни: Екологія 11-Б - ІІ місце (Білий Денис), Хімія 7 -Б клас: Мироненко Анастасія, Домрачев Андрій - ІІІ місце; Хімія 8-Б клас - ІІІ місце (Вдовиченко Анна), Хімія 10 -Б клас -ІІ місце (Дубина Анастасія); Біологія 8-Б - ІІІ місце. 
  • У Криворучко Інни Сергіївни: Районна олімпіада з географії 9 клас ІІ місце (Мохур Ірина) та 10 клас ІІ місце (Криворучко Артем); ІІІ місце - в ІІ (обласному) етапі Всеукраїнської дитячо – юнацької гри «Чиста громада» «Сокіл» («Джура») (молодша вікова група) у 2022 році. ІІ - місце обласний конкурс«Зоологічна галерея» - Яковин Анна 8 клас; ІІІ - місце обласний конкурс «Зоологічна галерея» - Усенко Тимур 8 клас; ІІІ - місце обласний конкурс «Зоологічна галерея» - Смілянська Марія 9 клас.
  • У Майданник Оксани Петрівни: 9 клас Майданник Дмитро ІІ місце ( ІІІ етап з хімії) 11 клас Москаленко Ніколь ІІІ місце (ІІІ етап з біології) ІІ етап з екології: 10 клас Майданник Дмитро (учень 9-А класу) ІІ місце, 11 клас Шевченко Максим ІІІ місце ІІ етап з біологія: 9 клас Майданник Дмитро (ІІ м.), 10 клас Харченко Ярослав (ІІ м.), Цимбал Валерія (ІІІ м.), 11 клас Москаленко Ніколь (І м.) ІІ етап з хімії: 8 клас Брайко Дмитро (ІІ м.), 9 клас Майданник Дмитро (І м.), 10 клас Тютюнник Анна (ІІІ м.), 11 клас Корж Олексій (І м.) 
  • У Петренко Євгенії Анатоліївни: Хімія 7,9 клас - 2 місце (районний рівень) 
  • У Пипті Світлани Петрівни: Переможець ІІ етапу Всеукраїнської предметної олімпіади з біології Лень Діана (8 клас ІІ місце) 
  • У Самородченко Юлії Володимирівни: Олімпіади( 2етап): хімія 7 клас- 1 місце, екологія 10 клас- 2 місце, біологія 10 клас - 1 місце. Обласний етап - біологія 10 клас- 3 місце. 
  • У Хименко Ольги: Болюк Анна 9 клас І місце біологія в районному етапі. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)