Перейти до основного вмісту

ІІ засідання ФОП

Дата проведення:  26 жовтня 2023 рік


Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet

Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/goe-wmdj-opd 


 ТЕМА: ”Подолання освітніх втрат у результатах навчання здобувачів освіти з природничих дисциплін”

План роботи
1. Про забезпечення виконання програми подолання освітніх втрат на уроках природничої освітньої галузі. (Чепурнова О.П.).

Зміст програми
  1. Розробити діагностичні тести для визначення рівня опорних знань у школярів та вимірювання освітніх втрат з біології, географії, хімії та інтегрований курс “Пізнаємо природу” (протягом вересня 2023 р.).
  2. Провести перші діагностувальні роботи (контрольні роботи на повторення за попередній клас) без оцінювання: з метою виявлення прогалин.
  3. Провести аналіз результатів ДР №1 з метою виокремлення уроків для повторення, коригування, уроків консультаційного характеру; продумати різнорівневі завдання, підшукати додаткові інтернет-ресурси, що дають можливість самостійного повторення вивченого в цікавій та ігровій формах (жовтень - листопад 2023 р.).
Приклад:
Результат здобувача освіти на платформі ВШО
    4. З’ясувати пріоритетність тем, з яких виявлено найнижчі результати.
    5. Розробити власний план, який допоможе скоригувати зміст та результати навчання з урахуванням виявлених освітніх втрат: повторювати навчальний матеріал на уроках та індивідуальних консультаціях та через повторення базових знань кожної нової теми. (до травня 2024 р.)
    6. Провести ДР №2 з метою перевірки рівня подолання освітніх втрат. (травень 2024 р.)
    7. Провести моніторинг результативності проведеної роботи із подолання освітніх втрат з метою коригування планування діяльності школи на наступний навчальний рік. (травень - червень 2024 р.)

2. Використання ресурсів Всеукраїнської школи онлайн (Майданник О.П.)
На сайті “Всеукраїнської школи онлайн” є відеоуроки із завданнями для учнів 5–11 класів. Також у зручний для дітей час можна виконувати діагностичні тести на платформі ВШО. Їх розробили в межах ініціативи “Збереження доступу до шкільної освіти” від проєкту “Супровід урядових реформ в Україні” (SURGe). 
3. Розробка дидактичних ігор (ресурс Wordwall):
4. Обмін досвідом (Усі члени ФОП)

4.1. Укладання теки "Скарбничка" завдань, що допоможуть подолати освітні втрати у результатах навчання здобувачів освіти з природничих дисциплін (https://drive.google.com/drive/folders/1t2dehfU2UmwvB0s1JUB9sFRWJWGTQvKB?usp=sharing )

4.2. Укладання переліку сайтів з україномовним контентом для цікавого вивчення предметів природничої освітньої галузі:

5. Цікаві можливості для вчителя:

5.1. Як транслювати екран смартфона до вікна браузера? 
5.2. AR Book — віртуальна платформа для вчителів та шкіл

Протокол №2




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)