Перейти до основного вмісту

Обмін досвідом педагогів природничої освітньої галузі

 ТЕМА :  Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів

План

  1. Планування роботи з предметів за освітніми галузями у ІІ семестрі.

  1. Досвід з використання цифрових інструментів для ефективного  навчання  та формування ключових компетентностей здобувачів освіти під час навчання в умовах воєнного стану (Береза М.В., Діброва А.Д., Пиптя С.П.)













  1. Підсумки участі здобувачів освіти у ІІ та ІІІ етапі Всеукраїнських шкільних олімпіад та  учнівських конкурсів (http://surl.li/joanoh   або 

https://docs.google.com/document/d/1XCJZfSQys0Z7ZdFUc218noRbhdmYMZyiN3c9VQZ-PNQ/edit?usp=sharing ). Підготовка  до НМТ - 2025




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)