Перейти до основного вмісту

План засідання ІІ

План роботи методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу 2018-2019 н.р
Засідання ІІ
Дата: жовтень
Місце проведення: Олександрівська ЗШ І-ІІІ ст. №1
Тема : Формування ключових предметних компетентностей здобувачів освіти у процесі навчання


№ пп

Зміст роботи

Відповідальний

Примітка
1.
Технологія проведення сучасного уроку (практичне заняття в комп'ютерному класі)
 Дахно Л.О.

2.
Формування ключових компетентностей здобувачів освіти, як шлях розвитку особистості школяра. (творча  естафета або доповідь)
Баглюк С.М.

3.
Формування ключових компетентностей здобувачів освіти  на уроках шляхом проектної діяльності.  (Підготовка методичних рекомендацій, обмін досвідом.)
Члени МО

4.
Формування поля креативності дитини при вивченні природничо-математичних дисциплін (каталог матеріалів)
Члени МО

5.
Організація тестового контролю знань школярів, як шлях підготовки здобувачів освіти до ЗНО. (Створення бази даних)
Члени МО

6.
Рівень професійної компетентності педагогів. (Анкетування)
Майданник О.П.


Робота між засіданнями

  1. Проведення шкільних олімпіад та участь у районних олімпіадах.
  2. Аналіз проведення І етапу (шкільних) та підготовка до участі в II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із предметів природничо-математичних дисциплін.
  3. Огляд новинок методичної літератури.
  Вчителі МО

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)