Перейти до основного вмісту

Аналіз анкетування учасників фахового осередку педагогів природничо-математичного циклу


Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Оберіть свою кваліфікаційну категорію. Кількість відповідей: 8 відповідей.
Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи беруть участь педагогічні працівники Вашого ФО в інноваційній, дослідно-експериментальній діяльності?. Кількість відповідей: 8 відповідей.
Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи спрямовані заходи з педагогами, які проводяться у рамках роботи Вашого ФО, на підвищення вашої професійної компетентності?. Кількість відповідей: 8 відповідей.
Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Оберіть рівень підвищення кваліфікації педагогів ФО. Кількість відповідей: 8 відповідей.
Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Яке, на вашу думку, ставлення педагогів до роботи в фаховому об'єднанні. Кількість відповідей: 8 відповідей.Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Оберіть рівень організації засідань ФО. Кількість відповідей: 8 відповідей.
Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Оцініть якість знань, ступінь навченості учнів з вашого предмета. Кількість відповідей: 8 відповідей.
Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи дотримуються педагогічні працівники норм академічної доброчесності в освітній діяльності?. Кількість відповідей: 8 відповідей.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)