Перейти до основного вмісту

Аналіз роботи ФОП за 2021-2022 н.р.


Протягом навчального року вчителі природничо-математичних дисциплін працювали творчо, наполегливо, ефективно та результативно.

Всі вчителі ФО  дбають про безперервне підвищення та удосконалення свого професійного рівня, спрямовують свою роботу на пошук наукових новинок, створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання і виховання дітей, а головне – на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем. На засіданнях домінуючу увагу приділяли  найактуальнішому питанню - педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.

Учителі постійно демонстрували використання у своїй роботі навичок володіння ІКТ: власних електронних продуктів – досвіду роботи, розробок уроків, демонстраційного матеріалу, використання готової електронної продукції в навчально-виховному процесі. Активно проводилися онлайн уроки за допомогою програми Zoom та на базі платформи Google-Meet, розроблялися тестові завдання з навчальних предметів на різних навчальних платформах (Google-Forma, На урок, Всеосвіта та ін.). Учителі готували міні-презентації до уроків та з досвіду роботи, доповіді, проводили відкриті уроки, виховні заходи, старанно виконували свої доручення.

Педагогічні працівники ФОП у 2021-2022 н.р. підвищували свій рівень кваліфікації за наступними темами:

  • Забезпечення протидії булінгу в закладі освіти: юридичні аспекти і реалії життя (Коник Н.М.)
  • Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному навчанні (Оноприюк Н.І.)
  • Розвиток професійної компетентності вчителя-предметника в умовах модернізації змісту освіти (Майданник О.П.)
  • Розвиток професійних компетентностей вчителів фізики і астрономії (Береза М.В.)
  • Психологія підлітків: як вчителю обрати оптимальні механізми співпраці зі школярами (Майданик О.П.)
  • Нова українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти (5 клас) (Дахно Л.О.)
  • Розвиток природничих наук в контексті цифровізації (Майданник О.П.)
  • Рівні серед рівних: інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами (Майданник О.П., Оноприюк Н.І.)
  • Умови впровадження інклюзивного навчання (Дахно Л.О.)
  • Безбар'єрна грамотність (Майданник О.П.)
  • Базовий курс “Інтерактивне навчання" (Коник Н.М.)
  • Базовий курс “Цифрові навички для вчителів” (Оноприюк Н.І.)
  • Інклюзивна освіта в середній та старшій школі (Баглюк С.М.)
  • Метод проектів в освітньому середовищі для дітей з особливими освітніми потребами: практично та ефективно (Баглюк С.М.)
  • В очікуванні інституційного аудиту. шість лайфхаків для вчительства. (Коник Н.М.)
  • Оцінюємо пізнавальну діяльність учнів в умовах інклюзивного навчання (Майданник О.П.)
  • Реалізація інклюзії в закладі освіти. ІПР (створення, моніторинг динаміки розвитку учня з ООП) (Коник Н.М.)
Бажаємо не зупинятися на досягнутому!







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Протоколи засідань МО у 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 КЗ “Олександрівське НВО № 1” за 2019 -2020 навчальний рік І семестр

Аналіз роботи МО

           На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об'єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога та формуванні освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах НУШ.            Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в здобувачів освіти. (Платформа "На урок", Mindomo, Prezi, Emaze, Memrise, LearningApps, MyTest,  Google Forms, Kahoot, PowToon та інші)